Inleiding klantenpas

Als u gebruik maakt van de MicroCash klantenpas-module, dan kunt u in MicroCash klantengegevens invoeren en wijzigen. Aan elke klant kunt u een standaard kortingsprofiel koppelen. In zo’n kortingsprofiel staat opgeslagen hoeveel korting en/of klantenpaspunten de klant krijgt voor zijn aankopen.
Omdat per klant ook een barcode in MicroCash staat, kunt u het pasje van de klant in het kassascherm scannen. Tijdens het afrekenen wordt er gekeken naar het kortingsprofiel en wordt er bepaald of de klant korting krijgt of dat er klantenpaspunten bijgeteld moeten worden.
Omdat er wordt opgeslagen wat de klanten gekocht hebben, kunt u dit later per klant precies terug zien.
Het is mogelijk om uw klanten bij het bereiken van een bepaalde hoeveelheid punten een waardebon uit te keren. Als u ervoor kiest om de waardebonnen direct aan de kassa uit te keren als het benodigde aantal klantenpaspunten bereikt is, dan zal MicroCash na het afrekenen een melding geven dat de klant recht heeft op een waardebon.
U kunt er ook voor kiezen om periodiek voor de klanten die recht hebben op één of meerdere waardebonnen, de waardebonnen af te drukken en via een mailing toe te sturen. Ook kunt u voor promotionele acties klanten selecteren op basis van hun aankopen en zo een mailing versturen.

Updated on 14 juli 2022

Was this article helpful?

Related Articles

Hulp nodig?
Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag, of wil je gewoon graag één van onze medewerkers spreken?
CONTACT SUPPORT