Printhistorie


Microcash heeft een speciale functie, genaamd ‘printhistorie’, die alle geprinte documenten opslaat zodat u deze later gemakkelijk kunt terugvinden. Deze handleiding legt uit hoe u toegang krijgt tot de printhistorie en hoe u deze kunt gebruiken.


Stap 1: Ga naar het managementgedeelte

  1. Start het Microcash-systeem op.
  2. In het hoofdmenu ziet u verschillende vierkante knoppen die leiden naar diverse onderdelen van het systeem.
  3. Klik op de knop “management”.

Stap 2: Toegang tot de ‘printhistorie’

  1. In het managementmenu vindt u weer verschillende knoppen.
  2. Zoek naar de knop genaamd “printhistorie” en klik hierop.

Stap 3: Navigeer door de printhistorie

  1. U wordt nu naar het scherm van de printhistorie geleid. Hier ziet u een chronologische lijst van alle documenten die zijn geprint via het Microcash-systeem.
  2. U kiest eerst de maand waarin het document geprint is. Daarna krijgt u een overzicht van alle geprinte documenten van die maand
  3. Elk item op de lijst toont details zoals de datum en tijd van het afdrukken, het type document, en eventueel een korte beschrijving.
  4. U kunt op een item klikken om een voorbeeld van het geprinte document te zien.
  5. Het is vervolgens mogelijk dat document opnieuw te printen

Stap 4: Extra functies in de printhistorie

  1. Herprinten: Als u een document opnieuw wilt afdrukken, selecteer dan het gewenste item uit de lijst en kies de optie ‘Herprinten’.
  2. Opslaan: U kunt een kopie van het document opslaan op uw computer voor verdere referentie of back-up.
  3. Verwijderen: Als u bepaalde items uit de printhistorie wilt verwijderen, selecteer dan de items en kies de optie ‘Verwijderen’.
Updated on 14 september 2023

Was this article helpful?

Related Articles

Hulp nodig?
Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag, of wil je gewoon graag één van onze medewerkers spreken?
CONTACT SUPPORT