Klantenpas opties

Voor diverse klanten maakten wij aparte instellingen voor de klantenpas.

Deze instellingen kunnen wij in- en uitschakelen:

  • Bij aanbiedingen of folderprijzen artikelen uitsluiten voor korting of punten.
  • Bij korting artikelen uitsluiten voor punten.
  • Met INS nieuwe klanten kunnen toevoegen.
  • Bij ontbreken van e-mailadressen een vraag stellen na afslaan van de kassaregels.

Bij de volgende instellingen kunnen wij de gewenste keuze instellen:

  • Aantal punten dat een waardebon waard is.
  • Bedrag per punt.
  • Alleen punten toekennen bij een veelvoud van … (bijvoorbeeld 5 euro).
  • Standaard kortingsprofiel bij nieuwe klanten.
  • Klantinformatie op de kassabon.

Bij de wijze van uitkeren van waardebonnen kunnen wij de gewenste optie instellen:

  • Direct aan de kassa: Microcash geeft het nummer om op de waardebon te schrijven.
  • Direct aan de kassa: U voert in Microcash het nummer van de voorgedrukte bon in.
  • Direct aan de kassa: U scant de barcode die op de voorgedrukte bon staat.
  • Direct aan de kassa: Direct uitkeren.
  • Achteraf waardebonnen uitdraaien.

Wilt u dat wij dit bij u instellen? Belt u dan even met onze helpdesk.

Updated on 14 juli 2022

Was this article helpful?

Related Articles

Hulp nodig?
Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag, of wil je gewoon graag één van onze medewerkers spreken?
CONTACT SUPPORT